Salta al contingut principal

HE TANCAT EL CERCLE i Ma tiro a la piscina

 He tancat un cercle ,

el cercle que vaig començar a pintar aquell 17 de Maig de 2008

en El Palauet del Coneixement 

VOLEM saber , no ens heu exlicat mes e el vatge a Frabná de la Txonita, ell +a que ja sabeu que quan explca el seu viatge a Grança la alegria es fa la protagnisa , volm saber ho tot , on ereeu i que pasaa alla on estavaho entre el 18 d Julol dl 36 i l'Abril del 39 

FA ARA 16 ANYS I SIS MESOS D'AQUÍ A UNS DIES 

….I QUE VA QUEDAR ENREGISTRAT EN LaGraciadelsPonga.Blogspot.com i

Ponga un Reviure per els nens ( un google grup ) 








Animar a Comunicar Cooperar i compartir 

ma tiro a la piscina …

com va dir el Tinent Coronel Carlos de Palma el dia de la presentació de LOS MAYORES PUNT I COM en el palacio de congresos de Madrid …  jo també em tiro a la piscina i començo a fer servir l’internet , de forma intel·ligent i Pràctica … i va sortir a l’escenari ……


una estona , molta estona després  es va acostar al conductor de l’acte ( ACP EQ Mentor ) i li va dir , para això tens un monyó de prostates a punt d’explota, per favor para ja 


ma tiro a la piscina és igual a ….. 

envio una proposta a la presidenta de la diputació de Barcelona 


El Sansonete II en LINIA i en Ruta 


Garate  i Ponga emprenedors 60s 70s 80s 90s 

Desde la tercera planta de l’edifici de la SETENTONIA anime i engresquen joves  no tan joves, grans i no tan grans a fer , a fer coses , a fer coses que transformen allò que no ens agrada 


A fer coses per 

avenir-se 

per conrear el camí ap l’avenir plegats 

 UNA MAXIMUS A UNA 


Garate i Ponga obrers de la SI Societat de l'Informació )


Comentaris

Entrades populars d'aquest blog

L'avenir de LES BITcony és ser la llavor d'un món on cap dona hagi de demanar permís per ser lliure, perquè ja té el suport del seu rusc.

  L'avenir de LES BITcony és ser la llavor d'un món on cap dona hagi de demanar permís per ser lliure, perquè ja té el suport del seu rusc.  

Sobre la Comunicació i el Diàleg

  Sobre la Comunicació i el Diàleg "Entre la conversa i la discussió, hi ha l'abisme del qui escolta sense sentir." "Per respondre a les gossades, cal més enginy que força, i més ponts que murs." "El diàleg no és vèncer, sinó construir la veritat entre dos." Sobre la Innovació i el Progrés "La innovació no és un destí, sinó una ruta traçada per ments inquietes." "En la 'Smart Net', el motor de primavera reorienta; el que anima, facilita." "Afegir valor al no-res: aquesta és la veritable alquímia de la creativitat." "Les memòries no són cadenes, sinó camins per a la innovació futura." Sobre el Propòsit i la Transformació "La vida, com un manual mecanoscrit, revela el seu propòsit capítol a capítol." "Cada experiència, una línia; cada fita, un paràgraf en el gran llibre de la transformació."

Els problemes i les solucions

 On i quin es el problema ?  Converses Tertúlies i Actes Conversar o discutir Comunicar-se i Comunicar